zondag 5 januari 2014

Welkom op mijn blog !

Hallo iedereen, welkom op mijn blog.
Ik ben Annelies Verscheuren.
Ik studeer voor kleuterleidster via werkplekleren in Vives Kortrijk.
Op maandag en vrijdag volg ik les in het Vives in Kortrijk en elke dinsdag en donderdag sta ik in de kleuterklas.
De woensdag is een vrije dag, maar deze kunnen we goed gebruiken om aan  de verschillende opdrachten te werken.
Ik heb voor deze opleiding gekozen via werkplekleren omdat ik ervan overtuigd ben dat ik veel meer zal leren door onmiddellijk in de praktijk te staan.
Via deze blog kunnen jullie volgen wat ik allemaal beleef in deze opleiding.
Groetjes Juffrouw Annelies !

Voor meer informatie over de opleiding werkplekleren, kan je op deze link vinden:
http://www.katho.be/page.aspx?smid=398

Geen opmerkingen:

Een reactie posten